Lördag

Länken som jag skrev in igår finns inte kvar längre, varför vet jag inte... men det handlade om två försvunna barn!



Dagen har spenderats med emma :) vi ahr spelat spel och kollat på pippi på de sju haven :D myyyys!
kvällen kommer spenderas i lugn och ro framför tvn, möjligtvis står ett bad på listan med :P

Schemat inför juni ser tipp topp ut :D jag jobbar varje fredag- lördags natt under hela juni :D thhihi finfina pengar där!
Den 5 juni är min första natt :) så jag och emma har planeraten liten tjejkväll på kvällen innan jag ska iväg och jobba, hennes karl är borta så då passar vi på, sen är det närmare att åka från henne till stan än från mig:P

undra om det finns nått bra på tv ikväll, jag menar det är ändå lördag... inte för att tvn lockar särskillt mycket, jag är inte sugen på att kolla alls, men läsa har jag inte ro med och nått annat finns det inte att göra idag, eller säkert finns det, men jag vet inget :P

Imorogn är sista lediga dagen tills på tisdag, sen jobbar jag 8 dagar i rad :P ledig 1 och sen två nätter.. pengar!
Men oj vad jag kommer vara osocial.. hahaha sova, äta och jobba är vad jag kommer att syssla med närmaste tiden :P

Hoppas ni andra har en toppen lördag :D

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback