Söndag

Söndagen är kommen, vilket också betyder sista lediga dagen innan jag börja jobba imorogn.
Visst jag har ett super lugnt schema den här veckan, jag jobbar bara tre dagar, men ändå :P
Nej det ska faktiskt bli skönt att få jobba lite igen, det är lite tråkigt att bara vara hemma :P

Gårdagen spenderades i en fotälj i solen, en bok i handen och en massa bra musik i bakgrunden :D
Under kvällen så spelade jag WoW och hade esc i bakgrunden, Grattis norge till vinsten!
Synd bara att det inte fanns nått bättre att kolla på :/ jag är inte ett sånt stort fan av esc, det hade kanske kunna vart kul om det var bra musik och om sverige nån gång hade en chans.. men neee..

Jag hoppas att solen får för sig att komma fram så jag kan sola och läsa lite, annars blir det en inne dag med pyssel i hemmet och spel :P
ikväll blir det till att tvätta det sista, så att allt är rent och fint :D
sängkläder och lite sånt.

Annars blir det en väldigt lugn dag, man måste samla lite energi så att jag orkar stressa runt på jobbet imorgon :P hahaha

jag är lite svartsjuk på min mamma och lillbror just nu, dom är ute i stugan och myser med mina kusiner och morbror, jag vill också, ibland önskar man att avståndet mellan sthlm och söderhamn inte var så långt utan att det kunde vara en halvtimme eller så... men men vad ska man göra...
jag hoppas att jag kommer kunna åka hem nått i sommar och hälsa på familjen även ta en tur till stugan :D

Nej nu ska jag göra en kopp te och kolla på miami ink :D

// vessli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback